Maģistrs spēj;
– parādīt padziļinātas un paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst mūzikas zinātnes Muzikoloģija – Mūzikas pedagoģija jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai un pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē.
Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
Maģistrs spēj patstāvīgi;
– izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu savas specializācijas pētniecisku un māksliniecisku darbību, kā arī augsti kvalificēta mūziķa profesionālas funkcijas.
Maģistrs spēj;
– argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem mūzikas nozares un mūziķa profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
– spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi;
– uzņemties atbildību par personāla (pētnieciska vai mākslinieciska projekta vai kultūrizglītības institūcijas) grupu darba rezultātiem un to analīzi;
– veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūciju vadība, pētnieku grupas vai individuālie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse);
– īstenot inovācijas savas specializācijas mūzikas nozarē;
– veikt profesionālo mūziķa un pedagoga darbu, nodarboties ar pētniecību, turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
Studiju programmas apguves rezultātā maģistrs spēj;
– patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas profesionālas un zinātniskas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi,
– spēj integrēt dažādu jomu (mūzika, psiholoģija, socioloģija, augstskolu didaktika) zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, profesionālās darbības metožu attīstībā muzikoloģijā;
– parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.