Studiju programmas mērķi:
– sagatavot augsti kvalificētus tūrisma nozares speciālistus, īpašu uzmanību pievēršot Kurzemes novada vajadzībām un tā tālākai attīstībai.
Dot iespēju studentiem apgūt vispusīgu zināšanu, prasmju un attieksmju kopumu, kas nodrošina profesionālās kvalifikācijas ieguvi un tālāku radošu izaugsmi, kā arī sekmēt konkurētspēju mainīgajos sociālekonomiskajos apstākļos un starptautiskajā darba tirgū.
Studiju rezultāti:
– ir apgūtas tūrisma nozarē nepieciešamās teorētiskās zināšanas un ir izpratne par svarīgākām likumsakarībām filozofijā, vēsturē, ģeogrāfijā, socioloģijā, kultūras vēsturē, starpkultūru komunikācijā un politoloģijā;
– izprot likumsakarības un prot pielietot zināšanas ekonomikā, uzņēmējdarbībā, vadības zinībās un tirgzinībās;
– pārzina uzņēmējdarbības procesu un to ietekmējošos faktorus; prot analizēt un izvērtēt uzņēmuma finansiālo darbību;
– spēj pieņemt lēmumus, stratēģiski un analītiski formulēt un radoši risināt uzņēmuma problēmas un uzņemties atbildību par rezultātiem;
– izprot dažādu tūrisma plānošanas procesus, spēj izstrādāt tūrisma nozares un uzņēmumu attīstības plānus;
– pārzina tūrisma informācijas centru, aģentūru un operatoru darbības funkcijas un principus, kā arī spēj metodiski pareizi vadīt ekskursijas, informēt par nepieciešamajiem drošības pasākumiem;
– prot pielietot nepieciešamas vadības informācijas sistēmas un tehnoloģijas;
– ir attīstītas komunikācijas prasmes, spēj komunicēt ar ārvalstu klientiem un partneriem angļu un vācu valodās;
– pārzina viesnīcu sistēmas un to vadības principus, prot izmantot rezervācijas sistēmas;
– prot izmantot tirgus izpētes metodes, analizēt iegūtos rezultātus un izstrādāt tūrisma produktu un pakalpojumu virzību tirgū;
– prot pielietot pētnieciskās darbības metodes un veikt zinātniski pētniecisko darbību un īstenot projektus;
– aktivizēt studentus tūrisma nozarei atbilstošo humanitāro, sociālo, dabaszinātņu, informācijas tehnoloģiju,
– vadībzinību un tūrisma nozares teorētisko pamatu zināšanu apguvei, kas nodrošina studentu profesionālo kompetenci;
– veidot studentu prasmes stratēģiski un analītiski formulēt un radoši risināt tūrisma nozares problēmas;
– izkopt mūsdienu darba tirgū nepieciešamās prasmes un iemaņas – strādāt komandā;
– veikt pētniecisko un patstāvīgo darbu, izstrādāt un īstenot projektus, attīstīt komunikatīvās prasmes,
– spēju kritiski domāt un uzņemties atbildību, kā arī apgūt svešvalodas;
– sekmēt studentu motivāciju tālākizglītībai un sistemātiskai profesionālās kvalifikācijas pilnveidei;
– veicināt radošas, atbildīgas un mūžizglītībai motivētas personības veidošanos;
– attīstīt sadarbību ar tūrisma uzņēmumiem, valsts un pašvaldības iestādēm, kā arī ar nevalstiskajām organizācijām.