Apgūt teorētiskos pamatkursus vides zinātnē, kas attīstīta:
– prasmes un spēju patstāvīgi izmantot teoriju un metodes vides problēmu risināšanā, lai veiktu pētniecisku darbību vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas.
Argumentēti diskutēt par sistēmiskiem vides zinātnes jautājumiem, integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā.
Apgūt nozares profesionālās specializācijas kursus, kas nodrošina nepieciešamās speciālās iemaņas un prasmes:
– veikt patstāvīgus pētījumus un apkopot rezultātus pētniecības darbā vides zinātnē un maģistra darbā;
– veikt prakses uzdevumus, apliecinot teorētisko zināšanu integrēšanas prasmes praktiskajā profesionālajā darbībā un izpratni par ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Profesionālais maģistrs vides zinībās spēs:
– parādīt zināšanas, kas atspoguļo mūsdienu vides zinātnes, kā arī vadības zinātnes, inženierzinātnes, psiholoģijas, ekonomikas jaunākos sasniegumus un atziņas, kas ir pielietojamas gan specializētu profesionālās jomas, gan dažādu profesionālās darbības sfēru starpdisciplinārās saskares sektoru problēmu risināšanā, gan arī studenta kā personības attīstībā (komunikācija, ētika, kreativitāte u.c.);
– izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas;
– argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem vides zinātnes un profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
– patstāvīgi organizēt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi;
– veikt uzņēmējdarbību, inovācijas vides zinātnē, veikt profesionālo darbību, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas metodoloģiskās pieejas;
– formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus;
– integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā,
– parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.