Programmas mērķi ir integrējot studijas, pētniecību un radošumu, sagatavot speciālistus mediju analīzē un producēšanā, žurnālistikā, korporatīvā komunikācijā, sabiedriskajās attiecībās un reklāmā, kuriem būtu:
– (1) zināšanas, prasmes un kompetences nosauktajās jomās;
– (2) vispārējas teorētiskas un praktiskas zināšanas par komunikācijas sfēru mūsdienu sabiedrībā;
– (3) kompetence pētīt un analizēt komunikācijas fenomenus un
– (4) spējas radoši darboties dažādās komunikācijas jomās un industrijās.
Lai realizētu šos mērķus, programmas uzdevumi ir nodrošināt:
– zināšanas komunikācijas teorijā, komunikācijas vēsturē, komunikācijas socioloģijā, komunikācijas psiholoģijā,
– komunikācijas ētikā, sociālo zinātņu pētniecības metodēs, komunikācijas mūsdienu procesos un atbilstoši apgūtajiem studiju moduļiem
– padziļinātas zināšanas mediju studijās, sabiedriskajās attiecībās, reklāmā un žurnālistikā;
– prasmju apguvi žurnālistikā, sabiedriskajās attiecībās, reklāmā un mediju analīzē;
– zināšanas un prasmes komunikācijas pētniecības metodēs, lai izmantotu tās prakses analīzē;
– radošas domāšanas attīstību un kompetences darboties dažādās komunikācijas jomās un profesijās;
– akadēmiskās zināšanas un pētniecības prasmes studijām maģistratūrā.
Kompetences:
– analizēt, kritiski izvērtēt un prognozēt komunikācijas fenomenus, situācijas un procesus sabiedrības attīstības kontekstā;
– realizēt komunikācijas fenomenu, situāciju un procesu pētījumus, izstrādājot to metodoloģiju;
– žurnālistikā – vākt un apstrādāt informāciju, sagatavot medija kanālam, auditorijai, formātiem un citiem raksturojumiem atbilstošus materiālus,
– ievērojot labas žurnālistikas prakses principus;
– korporatīvajā komunikācijā – nodrošināt komunikācijas mērķiem un situācijām atbilstošu sabiedrisko attiecību metožu un paņēmienu realizāciju,
– ievērojot labas sabiedrisko attiecību prakses principus;
– reklāmā – nodrošināt komunikācijas mērķiem un situācijām atbilstošu pārliecināšanas metožu un reklāmas veidu realizāciju, ievērojot labas reklāmas prakses principus;
– mediju studijās – spēt realizēt un vadīt dažādiem medijiem paredzētu produktu sagatavošanu, izvietošanu medijos, novērtējot auditorijas un mediju tirgus raksturojumus.